Autor |
Wiadomość |
Temat: Na jakim sprzecie graliscie swoja pierwsza gre? |
queyas
Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 12380
|
Forum: Początkujący Nadesłano: Pn grud 17, 2007 2:03 pm Temat: Re: Na jakim sprzecie graliscie swoja pierwsza gre? |
Narysowałem sobie dziewiątkę na kartce, a zamiast kamieni miałem 5 i 10 groszówki |
Temat: Gry bez zbicia |
queyas
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 6587
|
Forum: Pozycje, problemy, analizy Nadesłano: Wt May 29, 2007 8:49 am Temat: Re: Gry bez zbicia |
[quote="Sai1988"]Ale przecież większość 9x9 to gry bez zbicia[/quote]
Tak, 9×9 to wiem. Myślałem raczej o 19×19 bez zbicia. Czy to w ogóle możliwe? |
Temat: Gry bez zbicia |
queyas
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 6587
|
Forum: Pozycje, problemy, analizy Nadesłano: Cz May 24, 2007 2:11 pm Temat: Gry bez zbicia |
Większość z Was pewnie czytała esej Włodzimierza Malinowskiego (http://www.go.art.pl/publikacje/baduk.php). Napisał tam między innymi:
[quote]Grę możemy wygrać nie zabijając ani jednego z ... |
Temat: Przesuwanie pionów |
queyas
Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 9742
|
Forum: Nauka Nadesłano: Pn lut 26, 2006 3:02 pm Temat: Przesuwanie pionów |
Nie do końca rozumiem jak przesuwać piony na koniec gry, żeby ułatwić sobie liczenie. Czy macie może jakieś obrazki lub sgf z końcem gry przed i po przesunięciu pionów, żeby zrobić to same ... |
Temat: Geekcode |
queyas
Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 6940
|
Forum: Rozrywka Nadesłano: Pt lut 24, 2006 11:02 pm Temat: Re: Geekcode |
Starsza wersja - wymaga teraz kilku poprawe ;)
geek code (version: 3.12):
GAT d-@ s+:-- a-- C+(+++) U? P L E? W N++ o? K? w O M? V?
PS@ PE@ Y+ PGP t@ 5? X+++@ R+++ tv- b++ DI+ D++ G++ e>+++ h! r! y ... |
Temat: japonofilia na lekcjach dla początkujących |
queyas
Odpowiedzi: 58
Wyświetleń: 43412
|
Forum: Nauka Nadesłano: Pt lut 24, 2006 10:27 pm Temat: Re: japonofilia na lekcjach dla początkujących |
Włączcie sobie relacje z zawodów sportowych - komentator też nie zaczyna od wyjaśnienia co to jest smecz czy lob (tu akurat mówię o tenisie). Czasami przy jeździe figurowej na lodzie zdarza si ... |
|