Poszukuje nauczyciela
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny  :| |:
-> Początkujący

#1: Poszukuje nauczyciela Autor: HinomoriSkąd jesteś: Zamość PisanieNadesłano: Pt kwiet 14, 2006 12:59 am
    ----
Szukam nauczyciela. Jestem początkujący na KGS mam dopiero 27 kyu. Gram krótko. Mam spory apał ale niestety jedyna możliwośc grania to przez internet ( u nas nikt nie gra).

#2: Re: Poszukuje nauczyciela Autor: dedeSkąd jesteś: Trojmiasto PisanieNadesłano: Sb kwiet 15, 2006 11:21 pm
    ----
Jesli w Twoim otoczeniu nikt nie gra rozwiązanie jest proste - naucz kogoś. Im szybciej to zrobisz tym lepiej, bo szybko zaczniecie grać równo a to daje większą satysfakcję niż uczenie kogoś na handikapach.

#3: Re: Poszukuje nauczyciela Autor: pandeo PisanieNadesłano: Pn kwiet 16, 2006 11:18 am
    ----
Ale on szuka nauczyciela a nie partnera do gry.I taka odpowiedz w niczym mu nie pomoze.A jak od dawna widac,malo kto chce pomuc przy takich apelach.Lepsi gracze boja sie konkurecji?????

#4: Re: Poszukuje nauczyciela Autor: NexoSkąd jesteś: Radzionków PisanieNadesłano: Pn kwiet 16, 2006 11:35 am
    ----
na kgsie czesto duzo ludzi chetnie pomoze a co do silniejszych graczy to na przyklad ja nie widze sensu by uczyc indywidualnie kogos z przedzialu 25-15kyu

Niech gracze o okolo 15kyu ucza opoczatkujacych a ja w zamian moge takim nauczycielom zrobic prywatna lekcje

#5: Re: Poszukuje nauczyciela Autor: fanSkąd jesteś: Toruń PisanieNadesłano: Pn kwiet 16, 2006 1:50 pm
    ----
pandeo wrote:
Ale on szuka nauczyciela a nie partnera do gry.I taka odpowiedz w niczym mu nie pomoze.A jak od dawna widac,malo kto chce pomuc przy takich apelach.Lepsi gracze boja sie konkurecji?????
Zapytałeś się go czy nie znalazł jeszcze nauczyciela, zanim wysłałeś tego posta? Dede ma rację - kiedy nie zna się nikogo grającego, najlepiej nauczyć kogoś, bo granie przez net to zupelnie co innego.

#6: Re: Poszukuje nauczyciela Autor: HinomoriSkąd jesteś: Zamość PisanieNadesłano: Pn kwiet 16, 2006 2:56 pm
    ----