Mandos wrote: |
W czym masz ten algorytm zaimplementować ? |
Quote:: |
1 zamiast stawiać piony na skrzyżowaniach (jak w oryginale gry) stawiamy piony na polach. 2. W zasadzie jest to zadanie infromatyczne. Mamy stworzyć ciąg poleceń, warunków (i pętli?), które będą symulowały posunięcie jednego z graczy. Zajmujemy się wymyśleniem takiego sposobu postępowania, który będzie zakładał jakiś cel (np.: 'Jeżeli to możliwe, to stawiamy nasz pion nad pionem gracza') oraz uwzględniał posunięcia przeciwnika (rozważał różne warianty posunięć) 3. Nie budujemy szczegółowych mechanizmów czynności. To znaczy piszemy "sprawdzamy czy pion otoczony jest przez piony przeciwnika", nie definując w jaki sposób ma się to odbywać. 4. Jeśli chodzi o "ko" (patrz opis gry) mamy sami określić, jak algorytm będzie radził sobie z taką sytuacją. |
benerit wrote: |
Jeżeli dobrze zrozumialem to bierzesz palnszę, wycinasz na niej litery i na tym co zostanie rozgrywasz gre? Trochę to dziwne zadanie .................. Kto tobie dał takie zadanie? Bo ta osoba chyba nie zdaje sobie sprawy ze złożoności algorytmow grających w go. |
wrobel wrote: |
hmmm w poleceniu jest zeby najpierw wyciac te litery, a pozniej opisac algorytm gry z wycietymi polami. Tylko teraz pytanie czy slowo "wyciac" oznacza ze ma ich wogole nie byc czy ze sa one juz "czarne".... |
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)