algorytm na gre
Idź do strony Poprzedni  1, 2  :| |:
-> Pozycje, problemy, analizy

#16: Re: algorytm na gre Autor: wrobelSkąd jesteś: Gdynia PisanieNadesłano: Wt May 23, 2006 5:44 pm
    ----
Mandos wrote:
wrobel wrote:
hmmm w poleceniu jest zeby najpierw wyciac te litery, a pozniej opisac algorytm gry z wycietymi polami. Tylko teraz pytanie czy slowo "wyciac" oznacza ze ma ich wogole nie byc czy ze sa one juz "czarne"....
Podam Ci dwa hasła-klucze:"konsultacje", "poczta elektroniczna"

konsultacja = idz do biblioteki
poczta elektroniczna = brak odpowiedzi Uśmiech

#17: Re: algorytm na gre Autor: beneritSkąd jesteś: Gdańsk PisanieNadesłano: Wt May 23, 2006 5:45 pm
    ----
Ja zrozumialem, że najpierw generujesz plansze (ustalasz jaka ma byc) a potem grasz grę na takiej planszy.

Bo wycięcie liter poprzez grę praktycznie od razu generuje zwycięzcę

#18: Re: algorytm na gre Autor: wrobelSkąd jesteś: Gdynia PisanieNadesłano: Wt May 23, 2006 5:48 pm
    ----
benerit wrote:
Ja zrozumialem, że najpierw generujesz plansze (ustalasz jaka ma byc) a potem grasz grę na takiej planszy.

Bo wycięcie liter poprzez grę praktycznie od razu generuje zwycięzcę

wlasnie tez tak zalozylismy ze to juz ustalona plansza. I rozgrywasz gre tak jak w tym pliku .doc bylo zrobione...

#19: Re: algorytm na gre Autor: MandosSkąd jesteś: Łódź PisanieNadesłano: Wt May 23, 2006 6:06 pm
    ----
wrobel wrote:
wlasnie tez tak zalozylismy ze to juz ustalona plansza. I rozgrywasz gre tak jak w tym pliku .doc bylo zrobione...
Powiedz mi w czym jest problem ? Masz wyciętą planszę w wyniku której musisz dodatkowo sprawdzić czy gracz nie postawił tam kamienia.
Wycięte pola traktujesz jak kamienie trzeciego wirtualnego gracza które służą tylko do zabierania oddechów (tak jak krawędzie planszy), a których nie można zabić. Reszta algorytmu jest taka sama jak w "zwykłym" go.

#20: Re: algorytm na gre Autor: beneritSkąd jesteś: Gdańsk PisanieNadesłano: Wt May 23, 2006 6:08 pm
    ----
w tym docu to kamienie stawialiscie rowniez na wycietych przez litery polach, wiec to chyba nie oznacza ze plansza jest juz ustalona.

Proponuję:

1. ustalić treść zadania i o co chodzi prowadzącemu
2. zając sie rozwiązywaniem

Swoją drogą kiedy dostaliście to zadanie, że teraz macie je zrobić na jutro?

A co do konsultacji - sztuką jest zadawać odpowiednie pytania, bo jak sie nie wie o co zapytać, albo pytania nie mają sensu to odsyla sie studenta do biblioteki Uśmiech

#21: Re: algorytm na gre Autor: wrobelSkąd jesteś: Gdynia PisanieNadesłano: Wt May 23, 2006 6:19 pm
    ----
szczerze, to nie wiem kiedy bylo to zadanie podane do zrobienia.
tresc zadania w 1 poscie img153.imageshack.us/m...eme6ra.jpg
a o co chodzi prowadzacemu jest wlasnie ustalane Uśmiech

ten plik doc jest tylko jedna z wielu opcji jakie przyjelismy dla tego zadania, rownie dobrze Mandos moze miec racje iz tych pol wogole nie ma.

i tak duzo juz pomogliscie, dzieki!

#22: Re: algorytm na gre Autor: beneritSkąd jesteś: Gdańsk PisanieNadesłano: Wt May 23, 2006 6:33 pm
    ----
Tak jak myslalem to 'Leszczu' wymysla takie zadania Uśmiech

Napiszcie sobie co chcecie. Wystarczy ze ladnie będzie wyglądało Uśmiech Jak macie gadane to wciśniecie mu wszystko Uśmiech



-> Pozycje, problemy, analizy

Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Idź do strony Poprzedni  1, 2  :| |:
Strona 2 z 2