Kto mnie pouczy?
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny  :| |:
-> Ogłoszenia

#1: Kto mnie pouczy? Autor: chirbiSkąd jesteś: Jelenia Góra PisanieNadesłano: Sb stycz 03, 2004 5:58 pm
    ----
Witam.NAzywam sie chirbi Bardzo szczęśliwy .Jestem totalnym początkującym jeżeli można o tak nazwać .chciałbym wiedzieć czy znalazła by się osoba która mogła by wprowadzić mnie w tajniki tej trudnej lecz fascynującej gry.

#2:  Autor: kaisujSkąd jesteś: Lublin PisanieNadesłano: Sb stycz 03, 2004 8:36 pm
    ----
Poszukaj najlepiej nauczyciela w dziale nauka albo wejdz na KGS i tam pogadaj z kims kto jest silniejszy od Ciebie. Na pewno sie ktos znajdzie.

#3:  Autor: PolkolordekSkąd jesteś: Gdansk PisanieNadesłano: Sb stycz 03, 2004 11:10 pm
    ----
jesli nie masz nic przeciwko to bym mogl cie pouczyc podstaw
P.S. jednak wolalbym nauki na kurniku Puszczający oczko (ten serwer mi lepiej chodzi)

#4:  Autor: chirbiSkąd jesteś: Jelenia Góra PisanieNadesłano: Pn stycz 05, 2004 7:07 pm
    ----
Dzięki Bardzo szczęśliwy bardzo chętnie.
PS : Jak się stobą skontaktować?

#5:  Autor: marcinSkąd jesteś: Poznań PisanieNadesłano: Pn stycz 05, 2004 7:11 pm
    ----
Proszę traktować ten post jako tablicę ogłoszeń dla osób poszukujących nauczyciela. Dokładniej opisałem całość w ogłoszeniu w dziale Nauka. Proszę więc nie odpowiadać na ogłoszenia tutaj, a jedynie nawiązywać kontakty na priv. Każdemu użytkownikowi można nadać prywatną wiadomość (przycisk pw pod postem), większość także podaje swój adres mailowy.

#6:  Autor: pawelgo21Skąd jesteś: Dublin, Irlandia (d. Kielce) PisanieNadesłano: Pn stycz 05, 2004 11:34 pm
    ----
Szukam nauczyciela do skomentowania moich partii - najwyżej kilka w tygodniu. Moja siła na KGS ok. 16k.

#7:  Autor: MokonaSkąd jesteś: Piła PisanieNadesłano: Pn marca 07, 2004 7:46 pm
    ----
Szukam nauczyciela o dużej cierpliwości dla kompletnego laika (czyli dla mnie) PLEASE!! ratujcie bo ja kocham go a wcale nie umiem w to grać !! Płaczący lub bardzo smutny