Warszawa!!!
Idź do strony 1, 2  Następny  :| |:
-> Ogłoszenia

#1: Warszawa!!! Autor: kenshinekSkąd jesteś: Warszawa PisanieNadesłano: Śr stycz 21, 2004 12:15 pm
    ----
Nom tak Uśmiech Jestem z Warszawy i szukam nauczyciela ze stolicy... Albo partnera do gry... Albo kolegi do wymiany sie płytami z anime... nom nei ważne zawsze kogoś szukam Bardzo szczęśliwy

#2:  Autor: kaisujSkąd jesteś: Lublin PisanieNadesłano: Śr stycz 21, 2004 1:23 pm
    ----
Ja z Warszawy nie jestem, ale polecalbym Ci tak na poczatek przejsc sie do klubu go. W stolicy jest chyba kilka takowych.

#3:  Autor: kenshinekSkąd jesteś: Warszawa PisanieNadesłano: Śr stycz 21, 2004 3:44 pm
    ----
Tak bardzo ciekawe jest kilka takowych i 17 latek wejdzie do budynku wydzialu elektroniki lub na wydzial matematyki UW Bardzo szczęśliwy nie dzieki!

#4:  Autor: tloneSkąd jesteś: Rybnik PisanieNadesłano: Śr stycz 21, 2004 11:13 pm
    ----
no troche nie rozumiem Twojego strachu przed uczelnią... myślisz ze jak nie masz matury to Cie tam pobiją, okradną, zgwałcą i zabawki zabiorą? :]

#5:  Autor: KijanaSkąd jesteś: Warszawa PisanieNadesłano: Cz stycz 22, 2004 5:06 pm
    ----
Troche dziwne - i na uw, i na polibude przychodzili czasem młodsi niz 17 lat i jakos nikt ich nie zgwalcil, nie zamordowal czy co tam jeszcze ... Puszczający oczko - niektorzy nawet zaczeli przychodzic regularnie :]

#6:  Autor: kenshinekSkąd jesteś: Warszawa PisanieNadesłano: Pt stycz 23, 2004 12:58 pm
    ----
Zacznijmy od początku... Mam 17 lat, moja sila w Go wynośi około 34 kyu i nie znam nikogo z kim moglbym pograc... Wejde do sali i krzykne Hej koledzy wypijmy piwko i zagraajmy w go na rozgrzanie bo widze ze osstatnio uniwerek nie placi rachunkow za ogrzewanie...
LOL

#7:  Autor: KijanaSkąd jesteś: Warszawa PisanieNadesłano: Pt stycz 23, 2004 2:40 pm
    ----
Jak nie chcesz to nie przychodz ... twoja strata

#8:  Autor: kenshinekSkąd jesteś: Warszawa PisanieNadesłano: Pt stycz 23, 2004 3:47 pm
    ----