Klany
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny  :| |:
-> Forum ogólne

#76:  Autor: NexoSkąd jesteś: Radzionków PisanieNadesłano: Cz marca 25, 2004 2:22 am
    ----
ukash brawo!!! robi się nas coraz więcej oby tak dalej co do mistrza klanu zgadzam sie z tobą w 100%

Twoj regulamin jest super profesionalna robota

Życzę ci by strona praktyczna twojego bractwa dawała takie rezulaty jak regulamin.

------------------------

Chung Kuo - Bractwo w IAG
To miejsce dla przyszłych mistrzów Polski i nie tylko:>
Jeszcze się nie zapisałeś na co czekasz?
Zapraszamy !!!!

#77:  Autor: CANISSkąd jesteś: Kraków PisanieNadesłano: Cz marca 25, 2004 9:12 am
    ----
Bractwa to swietny pomysl, powinniscie pomyslec nad logami swoich bractw.

P.S.

Logo to doswiadczenie ze StarCrafta. Uwazam, ze jak tam si sprawdzilo to i tu sie przyda.

#78:  Autor: kaisujSkąd jesteś: Lublin PisanieNadesłano: Cz marca 25, 2004 10:07 am
    ----
Wlasnie zastanowila mnie jedna rzecz odnosnie klanow, ktorej nikt nie bral pod uwage. Liczba chetnych do udzialu w klanach jest dosyc mocno ograniczona. W godzinach "szczytu" na KGSie, w polish roomie, przebywa 40-50 osob. Obecnie, sledzac te dyskusje, mozna wskazac na istnienie 4 klanow. Zakladajac optymistycznie, ze 80% przebywajacych regularnie na KGSie osob bedzie chcialo brac udzial w inicjatywnie klanow, to przypadnie maksimum po 10 osob na klan. A co sie stanie, jesli klanow bedzie 10? Moze nalezaloby jakos odgornie okeslic liczbe klanow, albo wydawac cos w rodzaju licencji na klany. Bo jesli bedzie sytuacja, w ktorej bedzie duzo klanow i kazdy z nich bedzie mial 3-4 czlonkow, to calosc straci troche sens. Przy malej liczebnosci klanow ciezko jest przeprowadzac jakies rozgrywki, a co gorsze jest sie skazanym na granie ciagle z tymi samymi soobami, co chyba nie jest najlepsze. Jestem ciekaw co o tym myslicie.

#79:  Autor: ukashSkąd jesteś: Kraków/Głogów PisanieNadesłano: Cz marca 25, 2004 11:49 am
    ----
Uwazam, ze pojawienie sie na forum az 4 propozycji, to dobry znak. Czlonkow IAG zainteresowal ten pomysl. Wiele osob ma rozne wizje. Nie pisalem mojego projektu z mysla o wprowadzeniu zamieszania. To poprostu kolejna wizja, inna od tego co bylo juz przedstawione.

Jesli zas chodzi o nadmiar klanow, to ja nie koniecznie chce tworzyc nowy klan. Mam regulamin, potrzebna mi nazwa i forma. Chetnie zobacze w przyszlosci ten regulamin w jednym z tworzonych przez was klanow. Zwrocilem sie juz z tym pytaniem do Minda (czyli klan WoD z tym regulaminem).

Jezeli nawet powstanie wiecej niz 3 klany, to beda one malo liczne i czesc z nich umrze z braku czlonkow, a czlonowie rozwiazanych klanow zasila juz istniejace. Nie sadze, zeby byl to duzy problem.

#80:  Autor: MindSkąd jesteś: Kraków PisanieNadesłano: Cz marca 25, 2004 2:50 pm
    ----
ukash wrote:
Jezeli nawet powstanie wiecej niz 3 klany, to beda one malo liczne i czesc z nich umrze z braku czlonkow...
IAG liczy sobie prawie 300 uczestników, 1/4 z nich gra na KGS, gdzie jak sądzę klany będą ze sobą rywalizowały. Połowa osób z tej 1/4, czyli około 40 osób jest zainteresowana uczestnictwem w klanie.

<br> Wychodzi na to, że na 4 klany przypada po 10 osób, lecz dotychczas założone klany nie musza podobać się wszystkim szacunkowo wyliczonym osobom.
Tak więc zgadzam się z ukashem...

#81:  Autor: ukashSkąd jesteś: Kraków/Głogów PisanieNadesłano: Cz marca 25, 2004 5:30 pm
    ----
Doszlismy z Mindem do porozumienia w wyniku ktorego zmieniony zostal regulamin klanu WoD.

Klan WoD (Whispers of Death)

I. Władze klanu
1. Władza w klanie należy do starszyzny.
2. Wódz klanu wchodzi w skład starszyzny.
3. Wybory wodza odbywają się raz na pól roku, lecz mogą się odbyć wcześniej jeśli tak zdecyduje starszyzna, na wniosek jej członka, lub klan straci wodza.
4. Kandydować na wodza może każdy członek starszyzny.
5. Starszyzna wybiera wodza spośród zgłoszonych kandydatów większością głosów.
6. We wszystkich głosowaniach starszyzny wódz ma 2.5 Głosu.
7. Wódz traci stanowisko, gdy:
a) Zrezygnuje
b) Przestanie być członkiem starszyzny
c) Zostanie na wniosek członka starszyzny odwołany większością głosów przez starszyzne.


II. Członkowie klanu
1. Decyzję o przyjęciu członka IAG do klanu podejmuje wódz lub starszyzna na wniosek jednego z jej członków większością głosów.
2. Decyzję o usunięciu członka klanu podejmuje starszyzna na wniosek jednego z jej członków większością głosów.
3. Wodza nie można usunąć z klanu.


III. Rywalizacja w klanie
1. Podstawową formą rywalizacji w klanie jest liga.
a) Członkowie są podzieleni na grupy 4-osobowe (ta liczba moze ulec zmianie). W przypadku najsłabszej grupy dopuszcza się większą lub mniejszą niż 4 liczbę osób.
b) Najwyższa grupa wchodzi w sklad starszyzny klanu
c) Co 2 miesiące (moze ulec zmianie) w obrębie każdej grupy członkowie grają każdy z każdym
d) O miejscu w grupie decydują kolejno:
- Liczba zwycięstw + punkty dodatkowe
- SODOS (wliczone sa rownierz punkty dodatkowe)
- Wódz klanu
e) Punkty dodatkowe otrzymuje sie za:
- rozegranie wewnatrz klanu gry z graczem slabszym przynajmniej o 5 kamieni (wg. IAG), zakonczonej komentarzem - 0.5 punkta
- przeprowadzenie wewnatrz klanu lekcji dla graczy slabszych przynajmniej o 5 kamieni (wg. IAG) - 0.5 punkta
f) Po rozliczeniu kolejki, pierwsza osoba przechodzi do wyższej grupy, ostatnia spada do niższej.
2. Wewnatrz klanu istnieje przechodni tytul Meijin
a) Co pewien czas zostaje rozegrany turniej, ktorego zwyciezca gra trojmecz z Meijinem.
b) Meijin nie bierze udzialu w turnieju.
c) Gry w turnieju sa rowne.
d) Zwyciezca trojmeczu otrzymuje tytul Meijin.
e) Meijin wchodzi w sklad starszyzny i ma 2 glosy we wszystkich glosowaniach starszyzny.
f) Jezeli Wódz posiada tutul Meijin, dalej ma 2.5 glosu.
3. Inne formy rywalizacji wewnątrz klanu są ustanawiane przez wodza lub większością głosów przez starszyzne, na wniosek jednego z jej członków. (mamy duzo pomyslow)


IV. Zmiana regulaminu
1. Regulamin może zmienić starszyzna większością głosów na wniosek jej członka.

Zapraszamy do klanu WoD
Zgloszenia na ukash @ poczta.onet.pl


Ostatnio zmienił(a) ukash dnia Pt marca 26, 2004 8:50 pm, w całości zmieniany 1 raz

#82:  Autor: dedeSkąd jesteś: Trojmiasto PisanieNadesłano: Pt marca 26, 2004 1:51 am
    ----
Kilka uwag organizacyjnych:
1. Uczestnictwo w bractwie jest JAWNE. Na liscie uczestnikow bedzie nowa kolumna i kazdy kto bedzie w bractwie bedzie mial w niej wpisana nazwe bractwa do ktorego nalezy. Kazdy bedzie mogl byc tylko w jednym bractwie za wyjatkiem admina bractw (poki co jestem to ja), ktory nie bedzie mogl byc w zadnym.
2. Nie interesują mnie nicki graczy wewnatrz bractw, (mi sie ten pomysl niezbyt podoba ale jesli taka Wasza wola...). Jednak w ogolnych imprezach IAG jak turniej czy liga, gracze mają występować pod nickami które mają w IAG. Tak samu w planowanych turniejach między klanami.
3. Każde bractwo będzie miało w ramach IAG punkty prestiżu. Na prestiż będą się składac zarówno grupowe osiągnięcia klanu jako całości jak i indywidualne osiągnięcia jego członków. Cały system jest w trakcie opracowywania.

Jesli nie jestescie pewni czy jakies Wasze pomysly sa zgodne z regulaminem, piszcie do mnie. Generalnie moj zamiar jest taki, zeby bractwa byly autonomiczne, ale zeby zachowana byla spojnosc IAG, umozliwiajaca wspolne turnieje, lige itd. Bractwa powinny byc otwarte na nowych ludzi, ktorzy musza wiedziec co maja zrobic zeby do niego sie dostac i jakie zasady panuja wewnatrz. Bractwa musza miec tez kogos kto reprezentuje je na zewnatrz w sprawach administracyjnych. Jaka jest wewnetrzna organizacja bractwa, jakie sa zasady przyjmowania i wyrzucania ludzi i jak jest wylaniana osoba ktora je reprezentuje nie wnikam, ale te elementy musza byc JAWNE. Bractwa moga organizowac imprezy wewnetrzne, a takze imprezy ogolnoIAGowe pod wlasnym szyldem jako organizatora.

Kazde bractwo otrzyma swoje prywatne forum, bedzie tez mialo stronke z zapisem regulaminu i danymi osoby je reprezentujacaj. Bractwo bedzie tez moglo umiescic tam link do wlasnych stron, logo, zawolanie itp.

Element ktorego dotychas nie rozpatrywalem to zmiana regulamnu bractwa. Wydaje mi sie, ze taka zmiana powinna byc mozliwa jedynie na jednomyslny wniosek wszystkich czlonkow bractwa.

PS Dostalem pierwsze zgloszenie. Jutro bede je analizowal.

#83:  Autor: lonewolfSkąd jesteś: Kraków PisanieNadesłano: Pt marca 26, 2004 8:04 am
    ----
ukash wrote:
2. Członkowie klanu otrzymuja od wodza imie zmarlego gracza.
Przybieranie w celach zabawowych imienia zmarłego człowieka wydaje mi się jakieś takie, hmm... niestosowne.

Pozdrawiam,

#84:  Autor: IshikawaSkąd jesteś: Lubartów PisanieNadesłano: Pt marca 26, 2004 12:03 pm
    ----
Zgadzam sie z lonewolfem że przybieranie imienia zmarłego gracza w celach zabawowych jest nie stosowne, a zwłaszcza gdy jeszcze to imie jest dodatkowo urozmaicone jakimś dodatkowym znacznikiem w tym przypadku "WoD" (bez cudzysłowiu). Równie dobrze można informacje do którego klanu sie należy dać w info.
Moje pytanie jest takie : czemu to musi być imie zmarłego gracza Pytanie

#85:  Autor: ukashSkąd jesteś: Kraków/Głogów PisanieNadesłano: Pt marca 26, 2004 12:08 pm
    ----
Mysle, ze to dziwna wypowiedz w ustach kogos, kto jako avatar ma rysunek przedstawiajacy Sai Fujiwara (przypominam, ze jest to postac historyczna i nie zyjaca).

#86:  Autor: DobromilaSkąd jesteś: Łódź/Zielonka PisanieNadesłano: Pt marca 26, 2004 12:13 pm
    ----
Sai nie jest postacią historyczną, tylko bohaterem kreskówki Drwiący

#87:  Autor: ukashSkąd jesteś: Kraków/Głogów PisanieNadesłano: Pt marca 26, 2004 12:14 pm
    ----
Puki co dede nie zabronil uzywania wewnetrznych imion w klanie. Jezeli tak sie stanie, my sie dostosujemy. Jezeli zas chodzi o stosownosc nickow w klanie WoD, to mysle ze kazdy sam potrafi zdecydowac, czy ta forma go razi.

#88:  Autor: ukashSkąd jesteś: Kraków/Głogów PisanieNadesłano: Pt marca 26, 2004 12:29 pm
    ----
Dobromila wrote:
Sai nie jest postacią historyczną, tylko bohaterem kreskówki Drwiący

Najpierw Mikolaj, potem Sai. Moj swiat legl w gruzach Smutny

#89:  Autor: lonewolfSkąd jesteś: Kraków PisanieNadesłano: Pt marca 26, 2004 12:46 pm
    ----
ukash wrote:
Mysle, ze to dziwna wypowiedz w ustach kogos, kto jako avatar ma rysunek przedstawiajacy Sai Fujiwara (przypominam, ze jest to postac historyczna i nie zyjaca).
Tak. I mieszkał w gobanie na strychu u dziadka.

#90:  Autor: ukashSkąd jesteś: Kraków/Głogów PisanieNadesłano: Pt marca 26, 2004 1:15 pm
    ----
Fakt, Sai jest postacia fikcyjna. Nie wiem, co mi sie pomylilo. Przyznaje sie do bledu.

Fakt, w "Hikaru no Go" zostal wykorzystany pomysl, ze za wspaniala gre Shusaku (niezyjaca postac historyczna) byl odpowiedzialny fikcyjny duch (Sai).

Lonewolf, czy nie jest to wedlug ciebie niestosowne?

Pomysl Minda z nickami spodobal mi sie, bo uwazam ze moze przyciagnac do bractwa mlodych poczatkujacych graczy. A chyba o to chodzi w bractwach. O to, aby zachecic mlodych do gry.

Nie bede juz wiecej pisal na temat nickow w WoD. Nie jest istotne, czy kogos to razi, czy nie. Jesli uwaznie przeczytacie regulamin WoD, moze zrozumiecie ze tu kazdy ma wplyw na ksztalt bractwa. Nie podoba ci sie pomysl z nickami? Wstap do WoD i go zmien. To bractwo nie jest dla mnie, tylko dla was.



-> Forum ogólne

Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny  :| |:
Strona 6 z 8