GO gdziekolwiek chcesz!
-> Forum ogólne

#1: GO gdziekolwiek chcesz! Autor: gom_jabbarSkąd jesteś: Bytom PisanieNadesłano: Wt lut 03, 2004 10:55 pm
    ----
Witam.
Chciałem zaproponować dyskusję na ciekawy temat:
Jestem początkującym graczem GO, ale również posiadaczem palmtopa z systemem Palm OS. Niedawno ściągnąłem z internetu darmowy program GO81 umożliwiający granie w GO właśnie na palmtopie. Myśle, że to ciekawy sposób na trening, gdy nie mamy przy sobie standardowej planszy, albo poprostu na grę dla rozrywki.

Program tem można obejżeć i ściągnąć ze strony:
www.cis.hut.fi/praiko/go81/

Pozdrawiam

PS. Jestem tu nowy więc jeśli robie coś źle prosze o wybaczenie Uśmiech

#2:  Autor: DobromilaSkąd jesteś: Łódź/Zielonka PisanieNadesłano: Wt lut 03, 2004 11:10 pm
    ----
dla początkującego najważniejsze jest ogranie. oczywiście lepiej jest grać z człowiekiem, bo programy grają strasznie schematycznie, ale
jeśli będziesz też grał z ludźmi to nie powinno ci to zaszkodzić Puszczający oczko
urozmaicenie treningu jest bardzo ważne
zresztą Go to rozrywka (przepraszam za herezje Fajny ) więc skoro chcesz się odstresować gierką na palmtopie to czemu nie..

#3:  Autor: wojtek85Skąd jesteś: Szczecin PisanieNadesłano: Wt lut 03, 2004 11:48 pm
    ----
Mam dla Ciebie propozycje. Olej te programiki i graj w necie lub na zywca z ludzmi. Najlepiej lepszymi, jesli zaczynasz poznaj dobrze zadady na 9x9 i po miesiacu wskocz na 19.

#4:  Autor: DobromilaSkąd jesteś: Łódź/Zielonka PisanieNadesłano: Wt lut 03, 2004 11:50 pm
    ----
ale jak się nie ma właśnie podłączenia do sieci, to chyba można zagrać od czasu do czasu z programikiem? szczególnie na małej planszy.
nie żebym była zwolenniczką programów do go, bo nie jestem.

#5:  Autor: SayakaSkąd jesteś: Poznan PisanieNadesłano: Pn lut 08, 2004 5:06 pm
    ----
Podobno programy nie uczą, ale przeciwnie, wprowadzają w "psychikę" zle nawyki, odruchy.