#1: GO gdziekolwiek chcesz! Autor: gom_jabbar, Skąd jesteś: BytomNadesłano: Wt lut 03, 2004 9:55 pm ---- Witam.
Chciałem zaproponować dyskusję na ciekawy temat:
Jestem początkującym graczem GO, ale również posiadaczem palmtopa z systemem Palm OS. Niedawno ściągnąłem z internetu darmowy program GO81 umożliwiający granie w GO właśnie na palmtopie. Myśle, że to ciekawy sposób na trening, gdy nie mamy przy sobie standardowej planszy, albo poprostu na grę dla rozrywki.
PS. Jestem tu nowy więc jeśli robie coś źle prosze o wybaczenie
#2: Autor: Dobromila, Skąd jesteś: Łódź/ZielonkaNadesłano: Wt lut 03, 2004 10:10 pm ---- dla początkującego najważniejsze jest ogranie. oczywiście lepiej jest grać z człowiekiem, bo programy grają strasznie schematycznie, ale
jeśli będziesz też grał z ludźmi to nie powinno ci to zaszkodzić
urozmaicenie treningu jest bardzo ważne
zresztą Go to rozrywka (przepraszam za herezje ) więc skoro chcesz się odstresować gierką na palmtopie to czemu nie..
#3: Autor: wojtek85, Skąd jesteś: SzczecinNadesłano: Wt lut 03, 2004 10:48 pm ---- Mam dla Ciebie propozycje. Olej te programiki i graj w necie lub na zywca z ludzmi. Najlepiej lepszymi, jesli zaczynasz poznaj dobrze zadady na 9x9 i po miesiacu wskocz na 19.
#4: Autor: Dobromila, Skąd jesteś: Łódź/ZielonkaNadesłano: Wt lut 03, 2004 10:50 pm ---- ale jak się nie ma właśnie podłączenia do sieci, to chyba można zagrać od czasu do czasu z programikiem? szczególnie na małej planszy.
nie żebym była zwolenniczką programów do go, bo nie jestem.
#5: Autor: Sayaka, Skąd jesteś: PoznanNadesłano: Pn lut 08, 2004 4:06 pm ---- Podobno programy nie uczą, ale przeciwnie, wprowadzają w "psychikę" zle nawyki, odruchy.
Lepiej grac z ludzmi, wtedy postrafi sie zauwazyc, jak to grają ludzie, jakie mają cele itp.
Poza tym najlepiej sie uczy na bledach swoich; cudzych, ale nie komputerowych:)
Jak dla mnie programy do gry w Go nie są potrzebne.