Gracze z Rybnika i okolic
-> Ogłoszenia

#1: Gracze z Rybnika i okolic Autor: Sasukekun1Skąd jesteś: Rybnik PisanieNadesłano: Wt kwiet 12, 2005 10:37 am
    ----
Ehh takie życie mam Gobana a nie ma przeciwnika Uśmiech Szukam Graczy z Rybnika i okolic ! Uśmiech

#2:  Autor: arczi1984 PisanieNadesłano: Śr kwiet 13, 2005 5:09 pm
    ----
Ja jestem z Rybnika, choć niestety ostatnio bywam tam tylko w weekendy, bo studiuje w Opolu. Jestem dopiero początkującym graczem, ale najszybciej ucze się grająć z kimś. Arczi.

#3:  Autor: arczi1984 PisanieNadesłano: Śr kwiet 13, 2005 5:11 pm
    ----
więc może kiedyś będzie można zagrać. Uśmiech

#4:  Autor: Sasukekun1Skąd jesteś: Rybnik PisanieNadesłano: Śr kwiet 13, 2005 10:31 pm
    ----
Dobrze wiedziec:) daj jakieś namiary na ciebie żebysmy mieli jakis kontakt Uśmiech

#5:  Autor: arczi1984 PisanieNadesłano: Cz kwiet 14, 2005 12:47 am
    ----
Mój nr gg 8701051
Tel. zmieniam, więc narazie numeru ci nie podam, bo byloby to bez sensu.
Zmienie to od razu podam.
A jeśli chodzi o Rybnik, to dokladniej jestem z Boguszowice Osiedla (Pekin) Bardzo szczęśliwy

#6:  Autor: Sasukekun1Skąd jesteś: Rybnik PisanieNadesłano: Cz kwiet 14, 2005 10:42 am
    ----
Dzięki zaza namiary z pewnościa sie odezwe Uśmiech

ps. ja jestem dokładnie z Niedobczyc Uśmiech

#7:  Autor: wojtekwSkąd jesteś: Bielsko-Biała PisanieNadesłano: Cz kwiet 14, 2005 7:56 pm
    ----
Zapraszam do klubu żorskiego. Spotykamy się we wtorki od godz. 18-ej na rynku w restauracji R1272.

#8:  Autor: arczi1984 PisanieNadesłano: Cz kwiet 14, 2005 10:30 pm
    ----
Jeśli tylko kiedyś będe mógl to bardzo chętnie skorzystam, choć przyznam szczerze, że malo znam Żory. Smutny Mimo, że mam tam rodzine.
Uśmiech

#9: Re: Gracze z Rybnika i okolic Autor: nemiSkąd jesteś: Rybnik PisanieNadesłano: Sb grud 22, 2007 2:15 pm
    ----
<bierze ogromna lopate i stara sie odkopac tak stary temat>
Czesc~! Jako, ze tez szukam kogos z Rybnika, a niechce zakladac nowego tematu...