Archiwum Internetowej Akademii Go Sklep E-GO  
_TOGGLE
Menu

Nauka

Artykuły

Szukaj

Archiwum IAG


Znaleziono 55 wyników
Forum - strona główna
Autor Wiadomość
  Temat: Co zrobić z Bractwami?
method

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 9894

PisanieForum: Forum ogólne   Nadesłano: Cz May 04, 2006 8:26 am   Temat: Re: Co zrobić z Bractwami?
sorry nie mam czasu czytac tego co pisaliscie, uwazam ze bractwa upadly m.in. dlatego ze nie pozostawiono wolnej reki glowom klanow do ustalania wewnetrznego (podkreslam) regulaminu. Uśmiech peace
  Temat: Dola początkującego
method

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 8010

PisanieForum: Początkujący   Nadesłano: Pn stycz 23, 2005 3:00 am   Temat: Dola początkującego
ja przez pierwsze dwa miesiace gralem tylko z komputerem, ale z programem "dobrym" na malych planszach (manyfacesofgo pod dosa). Uśmiech

peace dede, peace all Uśmiech
  Temat: Klany
method

Odpowiedzi: 111
Wyświetleń: 37383

PisanieForum: Forum ogólne   Nadesłano: Pn grud 12, 2004 12:28 pm   Temat: Klany
cały ten pomysł z klanami to nie tylko porażka, ale po prostu śmiechu warte nieporozumienie.

zwłaszcza, że głowy klanów nie mogą decydować o warunkach panujących w klanie.

klany hahah ...
  Temat: pytanko o zasady
method

Odpowiedzi: 24
Wyświetleń: 7203

PisanieForum: Początkujący   Nadesłano: Wt sierp 24, 2004 11:00 am   Temat: pytanko o zasady
a dlaczego zwrociles na to uwage dopiero teraz? a nie w momencie, gdy po raz pierwszy odwiedziles ten kurs? to chyba jasne...
  Temat: pytanko o zasady
method

Odpowiedzi: 24
Wyświetleń: 7203

PisanieForum: Początkujący   Nadesłano: Śr sierp 18, 2004 11:12 am   Temat: pytanko o zasady
to sie nazywa zgieta czworka, poczytajcie o tym jak macie watpliwosci
  Temat: Klany
method

Odpowiedzi: 111
Wyświetleń: 37383

PisanieForum: Forum ogólne   Nadesłano: Pn marca 21, 2004 7:00 am   Temat: Klany
spox. mi tez sie podoba pomysl 3 gier.

wu qi klan - ultimate training

zapraszam Bardzo szczęśliwy
  Temat: Klany
method

Odpowiedzi: 111
Wyświetleń: 37383

PisanieForum: Forum ogólne   Nadesłano: Pt marca 19, 2004 4:58 pm   Temat: Klany
a my na to jak na lato. im wiecej klanow tym lepiej hehe Rozsierdzony
  Temat: Dofinansowanie do kongresu
method

Odpowiedzi: 18
Wyświetleń: 7900

PisanieForum: Forum ogólne   Nadesłano: Wt marca 16, 2004 8:41 am   Temat: Dofinansowanie do kongresu
zdecydowanie Jan Lubos
  Temat: Klany
method

Odpowiedzi: 111
Wyświetleń: 37383

PisanieForum: Forum ogólne   Nadesłano: Pt marca 12, 2004 8:01 pm   Temat: Klany
od razu nasuwa mi sie historia z tsunami karate. jesli nei wiecie co to, to polski odlam karate. jego historia jest dosc zabawna. pewien czlowiek, ktorego nazwiska nie bede przytaczal, majac przez dlu ...
  Temat: Klany
method

Odpowiedzi: 111
Wyświetleń: 37383

PisanieForum: Forum ogólne   Nadesłano: Pt marca 12, 2004 7:43 pm   Temat: Klany
otoz mylicie sie.
jesli obronca tytulu bedzie reprezentowal odpowiednia sile i pokona mnie (co jest bardzo prawdopodobne) w 5-cio meczu o przejecie tytulu, to pod warunkiem ze zrozumie moja koncepcje ...
  Temat: Klany
method

Odpowiedzi: 111
Wyświetleń: 37383

PisanieForum: Forum ogólne   Nadesłano: Śr marca 10, 2004 10:26 pm   Temat: Klany
otoz uwazam ze wcale inne klany nie musza isc moim tropem. to jzu decyzja indywidualna kazdego mistrza. ja uwazam to za bardzo dobre rozwiazanie, o ile uczniowie bed atego przestrzegali, w przeciwnym ...
  Temat: Klany
method

Odpowiedzi: 111
Wyświetleń: 37383

PisanieForum: Forum ogólne   Nadesłano: Śr marca 10, 2004 10:01 pm   Temat: Klany
wu qi klan:

kazdy uczen wu qi klanu w grze przeciwko innemu uczniowi wu qi klanu zobowiazany jest naprzemiennie brac i dawac kamienie handicapowe w ilosci:
2 handicapy w przypadku grupy slabszej
...
  Temat: Klany
method

Odpowiedzi: 111
Wyświetleń: 37383

PisanieForum: Forum ogólne   Nadesłano: Wt marca 09, 2004 9:00 am   Temat: Klany
no tak. dawno nie odwiedzalem forum i nie jestem na czasie.

ale KLANY sa potrzebne!!
panowie i panie do dzieła


ps. oczywiście ja zakładam swój klan hehe
  Temat: muzyka a GO
method

Odpowiedzi: 34
Wyświetleń: 9629

PisanieForum: Forum ogólne   Nadesłano: Wt marca 09, 2004 8:41 am   Temat: muzyka a GO
ambient zdecydowanie króluje. popieram
  Temat: Przygoda z GO
method

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 6185

PisanieForum: Forum ogólne   Nadesłano: Wt marca 09, 2004 8:38 am   Temat: Przygoda z GO
hehe. bez dwoch zdan. dziewczyna musi grac w go. inaczej dlugo razem nie pobedziemy hehe ("wybieraj! albo te glupie kropki albo ja!")

adieu
 
Strona 1 z 4 Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

Sklep E-GO
Autorzy | Podziękowania
Hosting zapewnia Polskie Stowarzyszenie Go
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy