Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yosz Tesuji


Dołączył(a): kwiet 30, 2003 Wiadomości: 186 Skąd jesteś: Suwałki, Olsztyn, Warszawa
|
Nadesłano: Cz wrz 09, 2004 12:58 pm Temat wiadomości: Automatyczny System Ligi - Bugi i Updaty |
|
Wlasnie wrzucilem poprawke do systemu ligi:
Code:: |
BUGFIX: Jak pare osob zauwazylo system zle interpretowal czasami wynik gry i zamienial graczy kolorami. Wydaje mi sie ze ten problem zostal juz zazegnany, aczkolwiek niektore gry w systemie maja zapisane graczy z zamienionymi kolorami. Nie martwcie sie - wynik i tak jest dobry - znaczy sie wygrana jest dla tego gracza ktory wygral niezaleznie jakim kolorem gral. Dziekuje wszystkim ktorzy mi zwrocili na to uwage
DODANE: Nowa funkcjonalnosc dla moderatora - calkowite wykasowywanie gry
TODO:
1. Poprawic wyswietlanie listy startowej - dzisiaj powinno byc zrobione
2. Porownywanie nickow bez wzgledu na wielkosc liter w nicku
3. Urlopy
4. Drobna kosmetyka systemu
5. Zasugerowane przez Mandosa: Uzytkownik powienien miec mozliwosc wybrania nicka pod jakim figuruje w tabeli tak zeby nicki z KGS czy innego serwera wyswietlaly sie w tabeli wynikow
|
Chciałbym coś zauwazyć a'propos punktu 5: Otóż na stronie "Moje konto" jest możliwość wpisania informacji o sobie a także nicków z serwerów goistycznych. Te drugie pole jest o tyle ważne ze nie tylko pozwala nam sie znaleźć na serwerze ale także po to aby przy upoloadzie sgfa system nie odrzycal gry z powodu blednych nickow (nicki z pliku sgf sa porownywane z nickiem z akademii i z tymi wpisanymi przez uzytkownika)
Prosze o zglaszanie mi dalszych bledow (jezeli wystepuja bledy w przesylaniu gry prosze o jej przeslanie mi na moj adres) oraz na wszystkie uwagi, krytyke i pochlebstwa ( to ostatnie najmilej widziane :lol:)
|
|
Powróć na górę |
|
 |
yosz Tesuji


Dołączył(a): kwiet 30, 2003 Wiadomości: 186 Skąd jesteś: Suwałki, Olsztyn, Warszawa
|
Nadesłano: Cz wrz 09, 2004 6:46 pm Temat wiadomości: |
|
Code:: |
BUGFIX:
1. Lista startowa dziala juz poprawnie
2. NAJPRADOPODOBNIEJ zostal rozwiazany tez problem z wgrywaniem gier zgloszony mi przez Slomke i Kaisuja. Niestety nie mam juz czasu na przeprowadzenie testow.
3. Przy porownywaniu nickow z plikow sgf nie brane sa pod uwage wielkosc liter
|
_________________
 |
|
Powróć na górę |
|
 |
Dobromila Ogeima


Dołączył(a): czerw 22, 2003 Wiadomości: 178 Skąd jesteś: Łódź/Zielonka
|
Nadesłano: Cz wrz 09, 2004 10:59 pm Temat wiadomości: |
|
Dwie rzeczy fajnie by było jakby się pojawiły:
1. Imię i nazwisko gracza. Niby miejsce na to jest, ale wszędzie puste i nie wiadomo jak to uzupełnić
2. Siła. Informacja która się czasami wbrew pozorom przydaje.
To tak w ramach dopiękniania modułu mogłoby się pojawić
PS. Przepraszam, zapomniałam o pochlebstwach:
Moduł jest śliiiiczny, uroczy i wogóle sam miód
|
|
Powróć na górę |
|
 |
yosz Tesuji


Dołączył(a): kwiet 30, 2003 Wiadomości: 186 Skąd jesteś: Suwałki, Olsztyn, Warszawa
|
|
Powróć na górę |
|
 |
yosz Tesuji


Dołączył(a): kwiet 30, 2003 Wiadomości: 186 Skąd jesteś: Suwałki, Olsztyn, Warszawa
|
Nadesłano: Wt wrz 14, 2004 1:29 am Temat wiadomości: |
|
Code:: |
UPGRADE: System poprawnie przyjmuje już gry z ustawieniem czasu 10 minut czasu standardowego + 5x30sek byo-yomi. Są to oczywiscie minimalne ustawienia czasu. Mogą być większe, ale nie mniejsze
|
_________________
 |
|
Powróć na górę |
|
 |
zefciu Hazama tobi


Dołączył(a): kwiet 25, 2003 Wiadomości: 216 Skąd jesteś: Poznań
|
Nadesłano: Wt wrz 14, 2004 11:18 pm Temat wiadomości: |
|
Myśle, że maile graczy powinny byc bardziej "na wierzchu". Jest to informacja, z której korzysta się najczęściej. Kiedyś nicki graczy na liście startowej były linkami mailto. Można do tego wrócić, albo dodać takie linki.
|
|
Powróć na górę |
|
 |
ma1a Kosumi


Dołączył(a): kwiet 25, 2003 Wiadomości: 39 Skąd jesteś: Rybnik
|
|
Powróć na górę |
|
 |
Dobromila Ogeima


Dołączył(a): czerw 22, 2003 Wiadomości: 178 Skąd jesteś: Łódź/Zielonka
|
|
Powróć na górę |
|
 |
yosz Tesuji


Dołączył(a): kwiet 30, 2003 Wiadomości: 186 Skąd jesteś: Suwałki, Olsztyn, Warszawa
|
|
Powróć na górę |
|
 |
Dobromila Ogeima


Dołączył(a): czerw 22, 2003 Wiadomości: 178 Skąd jesteś: Łódź/Zielonka
|
Nadesłano: Pt wrz 17, 2004 7:04 pm Temat wiadomości: |
|
Tak, tylko że ktoś, kto najwięcej wygrywa, ma najmniejszy sos, a ten który najmniej - największy, licząc że wszystkie gry są rozegrane. Czyli coś jakby bez sensu.
A jak ktoś nie rozegra gry, to traci szansę na jeden cały punkt, czyli i tak jest ukarany.
No chyba że robi to z premedytacją, bo przeciwnik jest silniejszy. Ale w takim przypadku ten przeciwnik jak się postara to dostaje walkowera.
|
|
Powróć na górę |
|
 |
Nexo Ogeima


Dołączył(a): kwiet 13, 2003 Wiadomości: 152 Skąd jesteś: Radzionków
|
Nadesłano: Pt wrz 17, 2004 7:54 pm Temat wiadomości: |
|
sos nie zalezy od twoich wygrynych tylko od ilosci punktow twoich przeciwnikow
_________________ --------------------------------------------------------
There are possible things, impossible things, and things that happen. Sometimes things happen that were impossible.
Audouard, Pierre |
|
Powróć na górę |
|
 |
marcin Tesuji


Dołączył(a): kwiet 11, 2003 Wiadomości: 372 Skąd jesteś: Poznań
|
Nadesłano: Pt wrz 17, 2004 8:42 pm Temat wiadomości: |
|
Ej Dobromila, ostro zakręciłaś się. Nie zrozumiałem co jest bez sensu? Liczba wygranych partii, czyli duże punkty jest ważniejsza niż SOS, czyli małe punkty. O kolejności na liście decydują duze punkty, a dopiero, gdy ktoś ma ich tyle samo, małe punkty. Tak więc jeśli nie zostaną rozegrane wszystkie gry ligowe, SOS może posłużyć do ustalenia kto zostaje w grupie, a kto wychodzi.
Jeśli wszyscy rozegrają wszystkie partie, dwie osoby o tej samej liczbie dużych punktów będą miały tyle samo małych punktów.
No i może zajrzyjmy w końcu do regulaminu Ligi. A tam stoi czarno na białym:
Autor regulaminu wrote: |
O miejscu w grupie decyduje kolejno ilość punktów, sodos, wynik bezpośredniej gry i ranking w szkole. |
Też więc nie rozumiem po co liczony jest ten SOS 
_________________ Graj każdy ruch tak, jakby był twoim ostatnim. |
|
Powróć na górę |
|
 |
Dobromila Ogeima


Dołączył(a): czerw 22, 2003 Wiadomości: 178 Skąd jesteś: Łódź/Zielonka
|
Nadesłano: Pt wrz 17, 2004 9:53 pm Temat wiadomości: |
|
Nexo wrote: |
sos nie zalezy od twoich wygrynych tylko od ilosci punktow twoich przeciwnikow |
No to to ja wiem, z definicji. Ale liga jest specyficzna - ilość wygranych na grupę jest stała i równa liczbie gier (przy założeniu że wszyscy wszystko rozegrają) i w związku z tym sos każdego gracza jest równy = liczba gier - liczba wygranych danego gracza. Czyli ten który wygrywa najwięcej ma najmniejszy sos.
Inna sprawa, że rzeczywiście, Marcin ma rację, sos nie ma w takim razie żadnego znaczenia, ponieważ jest bezpośrednio zależny od liczby wygranych.
Ale regulamin to regulamin 
|
|
Powróć na górę |
|
 |
dede Tengen


Dołączył(a): kwiet 06, 2003 Wiadomości: 192 Skąd jesteś: Trojmiasto
|
Nadesłano: Pt wrz 17, 2004 11:15 pm Temat wiadomości: |
|
SOS NIE jest liczony - tak jak w regulaminie pisze, po duzych punktachh liczy sie od razu sodos. To zostalo ustawione celowo.
|
|
Powróć na górę |
|
 |
Dobromila Ogeima


Dołączył(a): czerw 22, 2003 Wiadomości: 178 Skąd jesteś: Łódź/Zielonka
|
|
Powróć na górę |
|
 |
|