Archiwum Internetowej Akademii Go Sklep E-GO  
_TOGGLE
Menu

Nauka

Artykuły

Szukaj

Archiwum IAG


Materiały do nauki
Jesteś kompletnie zielony? Nie wiesz co to jest seki? Zapytaj tutaj
Idź do strony 1, 2  Następny
Rozpocznij nowy temat   Odpowiedz na temat   Wersja do druku    Forum - strona głównaPoczątkujący
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartosh
Kosumi
Kosumi


Dołączył(a): May 19, 2007
Wiadomości: 33
Skąd jesteś: abc

PisanieNadesłano: Sb May 19, 2007 9:28 pm    Temat wiadomości: Materiały do nauki Odpowiedz cytując

Szukam dobrych materiałów (książki, strony internetowe) by nauczyć się w miarę dobrze grać w GO. Na KGSie mam rank 17-19k, więc jestem początkującym graczem (Go poznałem 2 tygodnie temu).
Powróć na górę
benerit
Tesuji
Tesuji


Dołączył(a): list 27, 2003
Wiadomości: 275
Skąd jesteś: Gdańsk

PisanieNadesłano: Pn May 20, 2007 8:41 am    Temat wiadomości: Re: Materiały do nauki Odpowiedz cytując

Przejrzyj dział nauka na akademii... zobacz co jest na wiki.go.art.pl , zerknij na zapisane wykłady. Ksiązki są w dziale recenzje.

Wszystko co szukasz jest tu, może nie zawsze w ilości zadowalającej, ale zawsze jest.
Powróć na górę
Bartosh
Kosumi
Kosumi


Dołączył(a): May 19, 2007
Wiadomości: 33
Skąd jesteś: abc

PisanieNadesłano: Pn May 20, 2007 11:52 am    Temat wiadomości: Re: Materiały do nauki Odpowiedz cytując

A którą książkę uważacie za najlepszą dla mnie? przypomnę ze mój poziom na KGSie to 17k-19k
Powróć na górę
fan
Nikken tobi
Nikken tobi


Dołączył(a): kwiet 22, 2004
Wiadomości: 114
Skąd jesteś: Toruń

PisanieNadesłano: Pn May 20, 2007 2:01 pm    Temat wiadomości: Re: Materiały do nauki Odpowiedz cytując

Poziom 19-17 kyu zwykle dość szybko mija więc nie przywiązywałbym się do niego specjalnie. Dobrymi książkami mogą być "Od amatora do zawodowca", "The Second Book of Go". Spróbuj też poczytać strony dla początkujących na senseis.xmp.net/.
Powróć na górę
Bartosh
Kosumi
Kosumi


Dołączył(a): May 19, 2007